Pamukhanim_ Tatlican aaa aynısını bende yaşamıştım bir arkadasımla kıyas yapmışlardı bu konuda ben sessiz sakinim diye Duygudan beklerdik ozlemden beklemezdik demişlerdi 🤣😅