Pamukhanim_ İtiraf ediyorum… Kızım bazen gün içinde ne kadar uslu olur sa olsun 😅 akşam olunca ben pil bitmiş gibi davranıyorum. O an eşime dönüp ‘beni bugün çok yordu, sen devralır mısın, uyutursun değil mi?’ diyorum 😂 Şimdi sıra sizde, itiraflar gelsin 👇🤍
maygirl Pamukhanim_ Çocuk konusunda itirafım yok neyse o dümdüz söyleriz .çünkü 2mizde aynı sorumlulukları taşırız.Gezme konusunda genelde bahanemiz “kızımız sıkılmasın” diye diye ayak basmadık yerler bırakmaz olduk.Halbuki biz gezmeyi seviyoruz.
Seherr_ Pamukhanim_ Eşim evde olunca “ ayyy gece sürekli kalktı, sen al biraz oyala bende uyuyim” diyorum 🤣🤣
reyrey1149 Pamukhanim_ ititraf ediyorum bazen çocuklarımdan gizli çikolata veya aburcubur yiyorum 🤫😅😅
momqueenn İtiraf ediyorum gece oğlum uyanınca duymamış gibi yapıyorum eşim kalkıp bakıyor ahahahahahahah😂
Pamukhanim_ momqueenn hahahaha benim eşim beni uyandırıyor kızım odasından kalkıp geliyor ben duymadiysam doğa geldi diyor 🤣
momqueenn Pamukhanim_ kalkıp geldiyse kalk bak tekrar uyut derim ahahahahaha gün içinde öğle uykusuymuş ikindi uykusuymuş hep ben ilgileniyorum zaten gecede kalksın walla bi zahmet 🫢😂
Pamukhanim_ Seherr_ hahahah bende yapıyorum pazarları bunu hatta şey diyor ben niye hiç duymadım diyor 🤣
Minikkalbinannesi Pamukhanim_ itiraf ediyorum canım 💕🌸 Geceleri oğlum su için uyanırsa yada tuvalet için seslenirse bazen duymamış gibi yapıyorum eşim hemen gidiyor😂uyumuş numarası yapıyorum 😂 Eğer o da kalkmazsa ben kalkıyorum😂😂