Merhabalar, 27 martta bakırlı spiral taktırdım. Öncesinde henüz adet olmamıştım, 4 ay önce doğum yaptım. Spiralden sonra 4 5 gün lekelenme oldu,normal dedi doktor zaten. Daha sonra kanama yoğunlaştı, acaba adet mi oldum dedim ama nerdeyse 15 gün olacak hala bitmedi. Ve hala adet sancısı ve bel ağrısı yaşıyorum. Ne zamana kadar normal bu kanama? Bir terslik mi oldu acaba deneyimlerinizi paylaşmanızı bekliyorum.