kuzeymom28 balborsugu 18 ayın içinde 1 haftayı geride bıraktık emzirmeyi bıraktıralı, gece uyanıyordu sürekli bir de işe başlamak istiyorum o sebeple bıraktırdım
momsipek Pamukhanim_ aynısı kahvaltıda sadece yumurta onu da benim ısrarımla diğer öğünlerde de çok seçici . Düzeliyor diyorlar beklemedeyim ben de
Pamukhanim_ balborsugu şükür ki yiyor 1 ay oldu bırakalı kahvaltı hariç düzeldi diğer öğünler kahvaltıda sadrce yumurta yiyir o kadar
metemom_ balborsugu 16 aylık bıraktırdım şimdi yine hamileyim yine o aylarda bıraktırırım gayet yeterli olduğunu düşünüyorum
mamabear_ balborsugu yaka silkmeye başlayınca 17. Ayda bıraktırdım. Sürekli meme meme diye dolanıyordu