edadm Bebeğim beş aylık sürekli ağlıyor. 4 aydan beri böyle günde üç uyku yapıyor hepsi de 30ar dk. Napsam tekrar uyumuyor ek uyku da kabul etmiyor uyanık olduğu her an sürekli ağlıyor. Diştir sürekli salyalı diye tetagil kullanıyorum o da işe yaramıyor diş değil galiba. Çok yoruldum artık hep ağlıyor hepp ağlamasa bile durduğu yerde mızıklıyor sinirlerim bozuldu artık napabilirim
forumamigeldik edadm o dönem çok uzun uzun uyumuyorlar genelde. Ağlaması için de başka bir sorunu vardır sıcaklıyodur, üşüyordur veya bağırsak gelişimi henüz tamamlanamamıştır belki de
berra_ edadm sizinle aynı süreçteyim çok yoruldum, uyutmaya çalışmak uyuduğu süreden daha fazla, uykuya geçerken de çok ağlıyor, üstelik gece her saat başı kalkıyor emiyor yatıyor :( düzelecek diye bekledim ama yaklaşık iki aydır böyleyiz
ozgeninbebisi edadm uzun süredir aynı şekildeydik şu an 5.5 aylık yaklaşık 1 aydır gündüz gece uykusu her şeyi ekstra bozuldu 4. Ay kontrolüne doktora gittiğimizde söyledim atak olabilir dedi ama 5. Ay kontrolünde öğrendim ki bebeğimin inek sütü alerjisi varmış o zaten az çok belliydi belirtileri vardı birde üstüne sütüm azalmış ve bebeğim tam doymadığı için ağlıyormuş ve sürekli özellikle geceleri uyanıyormuş bu ihtimali düşünmemiştim o sebeple çok üzgünüm belki size de fikir olur bu ihtimali de düşünebilirsiniz durduk yere çok ağlamazmış bebekler doktorumuz öyle söyledi tabi her bebek farklı