melikeeesena gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah.🌸 Bende ikinci sezeryanımı olduğumda şunları uyguladım kolostrum yani ön süt geliyordu ama tam anlamıyla sütümün gelmesi de 3 4 günü buldu benimde. Kuru dut, kuru incir, hurma ve su dörtlüsü inanılmaz etkili oldu bittikçe yedim çerez gibi. Bir de bestlak damla kullandım günde iki üç kez bir bardağa 20 şer damla o da etkili oldu. Bir de kulağınızı dışardakilere kapatın sakin olun gelecek Allah ayetinde ne buyuruyor Biz onları rızkıyla gönderdik yani sütün her halükarda gelecek Allah’ın izniyle gelmeyecek diye stres yapma bebeğin de stres olur. Burada gördüğüm kadarıyla bazı arkadaşlar kuru dutu kaynatıp içiyorlardı posasını yiyorlardı, e bebekde anne içecekleri var onları tüketiyorlardı ,sağlıkla büyütün 🌸🤲🏻