Bebeğim 73 günlük ve gündüz uykularımız çok kötü..genelde memede dalınca yatağa bırakıyorum 5 dk sonra gözler 👀 açılıyor,kucağıma alınca tekrar uyanıyor,okuduğum dinlediğim ne varsa uyguladım ama nafile,uyanık kalma süresine dikkat ediyorum esnediği ve ya uyku sinyalini aldığım zaman hemen uyutmaya çalışıyorum sürekli memede kilo alımımız iyi çok şükür ama sürekli memede olduğu için akşama süt kalmıyor ,huysuzlanıyor ve uykuya dalmakta zorluk çekiyor,meme değiştiriyorum sürekli,gündüz uyumadığı için haliyle bende dinlenemiyorum
Bazen keyifli ama çoğu zaman kızararak ağlıyor ,gaz damlası kullanıyoruz,sırtının üstüne yatmak istemiyor kucağa mı alışmış oluyor acaba,bol bol ten tene temas yapıyorum
Beslendikten sonra ara ara çökelek gibi kusuyor ,sırtının üstüne yatmak istemiyor acaba gizli reflüsü falan mı var anlayamıyorum doktorumuz bu konuda bi şey demedi maalesef.
Akşam 8 buçuk ta mutlaka gece uykusuna geçiyor 1 buçuğa kadar uyuyor daha sonra 2 saat sonra uyanıyor,sabaha karşı 45 dk 1 saatte uyanıyor karnı tok olduğu halde
Bu kadar açıklamamın sebebi aslında sorunu bulmak istiyorum,normal mi sizinde bebeleriniz böyle mi yoksa bi sıkıntısı var ben mi anlayamıyorum bilenler yardımcı olabilir mi lütfen