Kızlar merhaba, sizinle bir şey paylaşmak daha doğrusu fikirlerinizi almak istiyorum. Oğlum 24 aylık şükür gelişimi her açıdan iyi yalnızca iki konu var aklımı karıştıran.. Bebeğimin boyu 82 cm civarında biraz boyu kısa akranlarına göre tam olması gereken persentilde değil, doktor daha önce araştırdı herhangi bir sorun saptayamadı, görünürde buna neden olabilecek bir sağlık problemi yok çok şükür. Gelişimin kendisi kadar genetik de boy konusunda etkili biliyorum ama yine de zaman zaman aklıma takılıyor. Eşimin tarafı ortalama boydalar hatta kısa bile diyebilirim, benim babam kardeşlerim genel olarak bütün sülale uzun ya da ortalama da diyebiliriz. Sizce ne yapmalıyım endişelenmeli miyim ya da bu ayda olup kısa da olan bebekler olabilir mi? Ne diyorsunuz? Çok üzerinde düşünüp bir sorun varmış gibi davranmak istemiyorum ama zaman zaman aklıma takılmıyor değil ve endişeleniyorum 🥺 Fikirlerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var 🌸