Ben 6 ay önce özelde oldum sezeryan
Kendime ilk gün için elbise tarzında diz hizasında pijama koydum rahat oldu terlikle gitmiştim zaten oyüzden ekstra koymadım
Onu giydim
Odada kettl çay falan vardı zaten kahve ve kayısılı meyve suyu aldırdım marketten eşime o da getirdi acı kahve olması gerekiyor sütsüz
Yani işe yaradımı bilmiyorum ben çok zorlanmadım
Zaten ameliyat sonrası kalkması 1.2 saniyelik çok zor oluyor sonuçta orda bir dikiş var
Ama kalkınca yatmak istemiyordum hep yürüdüm yavaş yavaş eşim kolumdan tuttu koridorda turladık gece dahil
Bebeğe kıyafet koyduk 2.3 takım bez koyduk biberon falan mamayı zaten gerekirse eczaneden alıyorsun hemen
Çok ekstra bşr şey götürmedim kendime yani yetişkin bezi koydum iç çamasırı emzirme sütyeni bunlar şart
Bu arada bilmediğim açıdan korkmam kafasında girdiğim için çok rahattım oyüzden acı olmadı güzeldi
İğne acıtmadı damar yokundan açılan iğne daha çok acıttı
Ağrınız oldukça hemşireyi çağırın ağrı kesici yapsın
Beni zorlayan tek şey geceden bşr şey yeme içme dediler açlık değilde susuzluk çok zorladı