TalentedMom Evet kızlar; 1 hafta oldu başlayalı çok da eğleniyorum sizin nasıl gidiyor var mı yapan fayda gören?
mommommmm TalentedMom daha öncesinde yürüş yaparak 108 den 75-76 düştüm şu saaten sonra benim de yapmam lazım bugün başlıyorum ama çok yoruluyorum yaparken 😂
12betul TalentedMom Daha dün başladım aslında çok güzel çok eğlenceli ya 😅 Ayrıca çok efor sarfetmiyor gibi görünmesine rağmen beni çok iyi terletti üstüne de 15 dakikalık Leslie açtım . Ona rağmen çok şükür bugün kas ağrım olmadı Güncel kilo 66.300 Hedef 60 kilo ❤️
TalentedMom mommommmm ben de yeni başladım ama çok fena hastayım düzeleyim devam edeceğim henüz tartıda eksilme yok bir kaç gün oldu yamaya balaualı inşallah faydasını görürüm
cnngkdmr mommommmm sadece yürüyüş mı yaptınız yediklerinize dikkat ettiniz mi ettiyseniz neler yaptınız bende 70 kg ve hiç diyet yapamıyorum yürüyüşte öyle 20 kg vermem lazım
mommommmm TalentedMom bende görürsün çok etkili inanılmaz efor harcıyorsun bende alt karnım için yapmak istiyorum yoksa son 6 kilom kaldı yaz da geliyor 😂fit olalım hep beraber
Kuzucukumsu 12betul ben hep leslie 3 mile yapardım şimdi vermem gereken 2-3 kg var sizce leslie mi grow with jo mu
hayattaherseyvar 12betul ayniymisizzz.. bende öyle.. bende bugün başladım. Ne zaman eksilme olur motive oluruz bilemiyorum ama bir haftadan sonra düşmeye baslariz diye düşünüyorum
Gamzelikiz_34 TalentedMom gidiyor canım ben yapıyorum bayadır yapmıyorum ve olumlu sonuçlar alıyorum devam azimlik önemli 💪🌸
TalentedMom _YanakReisinAnnesii gündüzleri 5000 steps fast walking gündüzleri de 15 minutes fast walk olanı yapıyorum
myangelson TalentedMom çok seviyorum ya bende yapmak istiyorum ama oğlum biraz daha büyüsün benden az daha bağımsız hale gelsin anca öyle sanırım 😅
yorgunargindarginmomy Ben yapıyordum bir ara ama yetişemiyorum ben o kadına bazı hareketleri bana çok zor geldi .Tam yapamayincada eksikmiş gibi hissediyordum o yüzden ben de Türk usulü leslie açıp onu yapıyordum.
Hatice001 TalentedMom bende yapıyorum 2 aydır 6 kg verdim ve 6 cm inceldim yarım saatlik olanı yapıyorum
cicibebek Bende bir hafta boyunca yaptım çok iyi terliyodum ama misafirim geldiği için gidene kadar bırakmak zorunda kaldım pazartesi başlıcam ve bırakmıcam💪
patlakprezervatif TalentedMom bunun başlangıç programı var mı? Bir video izledim izlerken yoruldum 😅 Ben aslında akupunktur istiyorum ama daha gidip konuşamadım
12betul Kuzucukumsu Valla tatlım ben de yeni başladım . Ama araştırmama göre ikisini bir arada yapanlar daha çok fayda ve sıkılaşma gördüğünü söylüyorlar
TalentedMom Kuzucukumsu lessie daha yavaş hareketler grown daha hızlı yağ yakımında daha etkili Diye biliyorum