octaviablakee benim 2,5 aylık ve kolik ne bebek arabasında normal arabada ne kucakta ne ayakta uyumuyor en fazla 20 dk uyuyor o 20 dk için bir saat uğraşıyoruz…. Memede falan daha bir kere uyumadı herkesin bebesi nasıl memede uyuyor hayret ediyorum pilates topunda zıplamaktan kucağımda tutmaktan belim ve sağ kolum boynumla beraber çürüdü.. Herkes 4. Ay atağını yazmış benimki doğuştan ataklı herhalde.. şimdiden böyleyse 4. Ayda ne olacak çok merak ediyorum daha ne olabilir yani🤦🏻♀️🤦🏻♀️