kursatmommy Reglim 6 gün gecikti bu sabah test yaptım Allah aşkına var mı yok mu? Çarşamba günü çok az kahverengi leke geldi ve kesildi Stresten olmuyorum diye düşünüyodum hiç emin olamadım
kursatmommy iyikianneyim55 ay inşallah yoktur benim ilkide böyle silik gibi bir şey çıkmıştı ondan çok endişe ettim
kursatmommy iyikianneyim55 inşallah bugün erken gebelik testi alıcam yarın sabah yaparım onuda artık 😊 sağolun 🙏🏻
tprk92_ kursatmommy var gibi silik çzigi görüyorum ama burda kafanı karıştırma git hemen kan tahlili ver net sonuç al cnm em iyisi
kursatmommy tprk92_ pazartesi kan vermeye gidebilirim ancak simdi eczaneye gidicem dayanamadım erken test yapıcam