Bebeğim 1.5 aylıkken 30 ml hipp mama verdim yüzü döktü ve kanlı kakası oldu hastanede yatıp tedavi gördü ve kanlı kaka olmadı daha şuan tam 3 aylık ve sürekli mukuslu kakası var bu durumdan dolayı gastroentoroloji doktoruna götürdüm süt alerjisi olduğunu söyledi mukuslu kaka beni rahatsız etmez önemli olan kan olmaması dedi ama yine de mama yazdı 5 kutu.. süt ve süt ürünlerini direkt olarak tüketmiyorum aynı zamanda yumurta da yemiyorum..
Kilosu şuan 5.500 ihtiyaç halinde verebilirsin dedi sizce yavaş yavaş vermeli miyim?