Angelmom303 benimki de 12.5 aylık bende kesmeye başladım. Önceden 180 ml içiyordu 150 ml şimdi de 120ml veriyorum gece, normalde gündüzleri 2 uyku yapıyordu 1e düşüyor şimdi bazen gece kalkması da şaştı arada 1 2 kere uyanıyor veriyorum mamayı hepsini içiyor bilmiyorum acıkıyor herhalde az içip bırakmıyor o yüzden 120 mlde kaldım biraz. Sonrasında mamayı az katıp su tadını alınca içmek istemiyormş öyle denemeyi planlıyorum yoksa 90 ml fln azaltarak gideceğim,umarımm🥱