fatmatnc Panik yapmayın bence. Benim kızım 9 aylıkken döndü. Sürekli takılıyordum bu duruma. Ama 6 aylıkken desteksiz oturduğu için doktorumuz gayet iyi, dönmeye takılmayın, üşeniyor sadece dedi. Gerçekten öyleymiş. Tabi insan ister istemez problem ediyor kendine. Doktorunuz sıkıntı görmüyorsa aceleci davranmayın. Kimi bebek çok erken dönüyor, kimi çok geç.