Hamilelik ve annelik döneminizde kimseye söylemediginiz ama sizi çok kıran içinize attığınız bir şey oldu mu ?
(Ben plesenta previa iken hastanede yatiyodum sancılarım basliyodu ilaçlarla kesiyolardi erken diye herkesin bünyesi bir değil benimde canım tatlı tabi eşimle o sıra tartışmamız oldu ben dedim benim annem kalacak yanımda oda ısrar etti benim annem kalsın diye aileler ben orda canımın derdine dusmusken başımda tartıştılar kayinvalidem sizin kızınız çok nazlı bu kadari abartı demişti. O kadar çok zoruma gitmişti ki o gün bugündür konusunu açmiyorum unutamıyorum da )