Merhaba arkadaşlar, benim 2. Hamileligim, gebelik sürecinde 4 ay öğürmeler vardı zor geçti. Sonrasında azaldı ama tamamen geçmedi. Erken doğum oldu 34.haftada 20 gün küvezde kaldı hemen emziremedim. Sagma yaptım. Sagma yaparkende, emzirirkende de o an çok itici bir mide bulantısı başlıyor. Bunu yaşayan varmı benden başka. Yaşadıysanız bi çözümü varmı geçirmenin. Şimdiden teşekkürler 🌿🌿🌿