Kızım 17 günlük emziriyorum ama yetmediği zaman mama takviyesi yapıyorum çok ağladığında biberonla veriyorum philips avent
Yavaş akışlı olduğu için şu ana kadar bir sorun yaşamadım meme reddi yapmadı. Sağım yapmak süt arttırır diyorlar sağım yapmak istiyorum ama sürekli sağım yapsam bu sefer sürekli biberon kullanıcam meme reddi yapar diye korkuyorum. sütüm bazen 40 ml çıkıyor bazen 50 bazen ise 30
Ne yapmam lazım günde 3 kereden fazla biberon vermek istemiyorum.