Ya bu kehribar kolyelerden aldım bugün taktım çocuğum onunla uyuyor şu an, hep çıkarmak önerilmiş, kız kardeşim iki kızını kolyeyi çıkarmadan büyüttü ama beni panik kapladı bişey olacak diye, ilk hareketinde çıkarcam şimdi huzurlu uyuyo ben nöbet bekliyorum. Takanlar hep çıkarıyo muydunuz ya boğulur my gerçekten, sesi hiç çıkmadan bişi yaşaması mümkün mü? Uykum hafif kımıldansa uyanıyorum yanımda yatıyo zaten. Ne yapsam?