mehtap7506 doğduğundan beri sürekli yaşıyoruz biz de, fışkırır tarzda değil ama reflü dedi yine de doktor.
Hatta geçen ay çok mu kusuyor diye sordu, boğazları kızarmış sık kusması yüzünden.
Geçmesini bekliyoruz biz de hala.
Mama fazla gelince kusuyor, üstten alttan gaz çıkarırken de kusuyor. Karın üstü gelince zaten kusuyor midede oluşan basınç yüzünden, otururken de kusuyor iki büklüm kaldığı için, ayaklarını ağzına götürmeye çalışırken de kusuyor…