duruislife Başlarda Sleppy kullandım sonra sızdırma yaptı molfix’e döndüm 20 ay memnundum. Son 1 aydır sızdırmak ne kelime taşırıyor gece gündüz. E bebeğin poffy olanını denedim taşırıyor. Sizce hangi bezi denemeliyim?
MiracAlpinveUmutunAnnesi duruislife Ilk oğlumda bim bezi kullandık çok rahat ve taşırma yapmadı. 2 oğlumda molfix hem pişik hem taşırma yaptı. Sleppy kullanıyo bi ara taşırdı simdi normal bir sekilde devam ediyor. Bu aksam kesin taşar bak bez söyledim ya 😂
mehtap7506 duruislife sadece gece kullanımı için Prima alın isterseniz ben sleepy kullanıyorum gece Prima ama azıcık yamuk bağlanınca hepsi tasiriyor.
mavi091 duruislife kesinlikle. Migros aynı sorunları yaşadım miniese geçtim rahat ettim pişik mişik hiç bisede yapmadı şükür.