Bebeğimin uykuları yüzünden kafayı yemek üzereyim. Bebeğim kolik doğduğu günden beri çok ağlıyor ve sakinleşmiyor. Bu yüzden uyutmak için sallamaya başladık . Bir dönem beşikte sallanarak uyuyordu. Sonra beşiğe koyar koymaz ağlamaya başladığı için ayakta sallamaya başladım. Şimdi iki haftadır uyumuyorum bütün gece ayağımda indirir indirmez uyanıyor çığlık çığlığa ağlıyor çok yoruldum artık. Akşam 20.00 da gece uykusuna yatırıyorum bir iki saat uyuyor sonrası hep ayakta beşiği de sallanıyor ama asla kabul etmiyor. Sabah 6 da güne başlıyor. Gündüz uykusu zaten 30 dakikayı geçmiyor. Artık uykusuzluktan hiç iyi değilim. Her şeyi yapıyorum. Odanın ısısına uygun toglu tulum giyiyorum odayı karanlık yapıyorum. Bütün gün uyku aralıklarını da takip ediyorum. Yok olmuyor ne yaparsam yapayım olmuyor. Böyle olması normal mi ben anlamadım artık. Nasıl düzelecek bu durum ya da düzelecek mi?