Hatice001 Kızım Haziran da 5 yaşını girecek Bugün sağlık ocağına görürdüm hemşire boy ve kg ölçümü yaptı 19 kg 115 cm de boyu çıktı Hemşire boyu yaşıtlarından baya uzun dedi. Ayakkabı numarası bile 29 dar gelmeye başladı.
momy_2025 Hatice001 sağlık ocağı hemşireleri neden böyle yapıyor bilmiyorum ama yanlış bilgilendirme yapıyorlar. Benim de bebeğim için kafatasının erken birleştiğini söylemişti ama doktoru çok normal demişti
meltemuren Badeninannesi_35 maşallah kızınızın kilosu çok iyi benimde oğlum 4 yaşında malesef hiçbişey yemiyor ve çok hareketli beslenmesi Hatice001 uzun olsun canım ne güzel işte 🥰
SevimliHayaletCasper momy_2025 evet sağlık ocağı hemşireleri benim kızım içinde boyu uzun dediler ama yaşıtlarından hep kısa nedense 😄