Gokturkmom egerka Hayır kaldırmanıza gerek yok 💕Kendi uyandıkça beslemeniz yeterli uykusunu bölmeyin hiç👶💯
fsmzpg egerka kaldırma sakın sende uyu dinlen hiç endişen olmasın. Gece uykuları bu sayede düzene girer ve uzun olur. Ben 2-2bucuk ayından sonra hiç ellemedim ne zaman kalkarsa o zaman emzirdim
mutluikizler_06 egerka dokunma sakin cocuga. Vicdan azabi cekmen gereken aylari atlatmissin cok sukur. Bi basliyosun vicdan muhakemeesine, sonra parmaginda oynatiyo sipalar bizi. Ben ettim sen etme. Emzik yapti beni , simdi bunu tamir etmeye calisiyorjm
Badeninannesi_35 egerka yok kaldırmayın bizimde 4 buçuk qylık 2 ayından beri hiç kaldırmadım acıkınca kalkıyolar bizimki 4 5 saat uyuyo bazen 6 saat uyudu oluyo saatini ayarlanış kendi uyanıyor