bugun ucuncu gunumuz ilk gun belki yirmi defa kacirdi kakayi donuna yapti
ikinci gun kakayi donuna yapti yirmi dakkada bir tuvalete goturdum
ucuncu gun sabahki kakasini lazimliga yapamadi comelerek yapmayi denettim bu sefer korkktu kakadan kacmaya calisti her yere yapti
aksamki kakasini yine comelerk yapti korkmadi bu sefer yapinca cok mutlu oldu idrari bir defa kacirdi yarim saatte bir cişe tuttum bazen cisini soyluyor bazen ise soylemiyor yolun sonu isik mi
henuz kucuk cevremden tepki topluyorum kendini de cocuguda tuketiyorsun diyorlar ama cocugumun alt tarafi mantar baska turlu gecmez dedi doktor onun icin egitime basladim tecrubeli anneler ne zaman gelince soyler tahmini cunku yarim saatte bir tuvaletteyiz