Allah kolaylık versin canım benimde başıma geldi çok zor oldu ama iyiki de olmuş diyorum büyüğü oğlan küçüğü kız oldu Elhamdülillah aralarında 1 yaş var ikiz gibiler şuan oğlum 3 yaş kızım 2 ysşında biraz rahatlamış durumdayım kesinlikle üzülmeyin iyiki de olmuş canım ikinci bebekler daha kolay oluyor her anın tadını çıkar