4,5 aylıktan beri dişleri çok kaşınıyordu son zamanlarda kaka sayısı günde 4-5 e çıktı geceleri ağlayarak uyanmalar derken bunların hepsi diş belirtisi biliyorum ama bugün öğlenden beri ateşi var ne yaptıysam düşmedi 38-39 bandında hep ama burun akıntısı da var işin garibi diş mi geliyor yoksa bir hastalık mı anlayamadım