HELELEKADIN Sonsuz18 hayır yerleşmez set üstü yani ocağı bir zemine koyman gerekiyor senin mutfağın ankastre için uyarlanmış ama ankastre alamam dersen oraya bir mermer ayarlayıp etrafını silikonlaman gerekiyor bu ocağı koyabilmen için
Sonsuz18 Ogulluana ben almadım aslında eşim almış ama bu detayı atlamış hani daha eve de gelmedi bir modeline bakayım bana internetten bunu attı inşallah bu değildir
octaviablakee Burası teknik olarak ankastre modülü . Alt boşluk fırın için, üst taraf ise ocak için tasarlanmış. Set üstü alırsanız dışarıda kalır, emanet gibi durur. En temizi bir ankastre set almanız hem ölçüler uyar