Hiç kendini suçlama, inan hepimiz benzer yollardan geçiyoruz. Bebek bu, bazen çok yer bazen hiç yemez. Sen mutfakta helak olma, o acıkınca elbet bir şekilde sinyalini verir. Kimsenin ‘zayıf’ demesine de kulak asma, doktorun bir sorun görmüyorsa her şey yolundadır. Biraz dinlenmeye çalış, geçici bir süreç bu