Oğlum haftaya 3.ayına giriyor.Süt ürünleri ve çoklu besin alerjimiz var.2.ayındaki aşılardan sonraki gün tüm vücudu kızarıklık oldu.Doktorumuz eşliğinde alerji damlası kullandık 3 gün geçti.Şimdi 3.ayda bexsero ve nimenrix aşıları olucak ama doktorumuz birini 3.ayda diğerini 3.5 aylıkken olucak şekilde takvim oluşturdu.İkisi aynı anda yapılıp ayrı ayrı acı çeksin istemiyorum da ilk aşılardan sonra alerji gelişince korkmuyor da değilim.İki aşıyı aynı anda yaptıran oldu mu ya da ayrı ayrı yaptıran nasıl etkileri oluştu bizim gibi alerji durumu yaşayan oldu mu ?