Ben oldum olası günü gününe adet olurum hatta yıllardır kullandığım bir uygulama var takvim birebir tutuyor ordan takip ediyorum ama bu ay adete 2 gün kala kahverengi akıntı geldi sonrasında hafif kanama tarzı oldu normalde adet ağrım olurdu belim kasıklarım ağrırdı fakat bunlar da olmadı ve çocuk düşünüyoruz sizce gebelik ihtimali olabilir mi?