Bundan önce daha erken günlerde yaptım ama hiçbir şey çıkmamıştı şu an biraz karın ağrım vardı ve göğüs hassasiyetim var biraz o yüzden yapayım dedim belki çıkar diye şu an böyle bir silik çıktı onda çıkınca bir tane daha yaptım ikincisinde çıktı hani bundan öncekilerde hiç böyle olmamıştı demek ki o zaman daha erkendi yani şu an var olmasa neden böyle çıktın diye düşünüyorum sizce doğru mu