nisven Kızlar mama normalde 1 saat içinde tüketilmeli ama misafirlikte ben farkında olmadan 2 saat önce yaptığım mamanın kalanını vermişler 20 cc falan başına gelen var mı
1prensh nisven normalde mama oda sıcaklığında 2 saat kalabilir bize doktor öyle söylemişti ben veriyorum bişey olmuyor 2 saati geçirmemeye dikkat ediyorum
nisven uykusuzanne__ ben biraz evhamlıyım başına geldi mi hiç canım şimdi mi götürsem yapay zeka gerek yok dedi
uykusuzanne__ nisven evet küçüken oğlumda içmişti bende senin gibi telaş yaptım doğal olarak doktoru aradım getirmenize gerek yok eğer ateş kısma olursa hemen getirin demişti