ay0
Normal göz doktoruna alacaksınız randevuyu, ben bebeğimi dünyagöz hastanesinde pediatrik bölümede bakan doktora muayene ettirmiştim boşluk orda bulmuştum hatta damlasız muayene ediyorlardı bazı hastaneler damla sıkıyormuş öncesinde bu bilgiyide doktorumuzla paylaşmıştım damla olmaması bir yandan iyi bazı bebeklerde alerjik reaksiyon gösterebilir demişti.