pimpiriklianne43 Şimdi gerçek hayata çeviriyorum:
Çocuk kıvranmıyorsa 3–5 ml ile başla. Ateş inatçıysa 6–6.5 ml verilir.
Ama “biraz daha hızlı geçsin” diye üstüne abanmak yok. O refleksi bastır.
Eğer sürekli vermek zorunda kalıyorsan, orada mesele doz değil nedenidir. Ona bakmak lazım
Dedi gpt ama dediğiniz ateş ilaç için daha beklenir seviyede bir derecede