2cocukluanaa Kızlarr benim oğlum 1 buçuk yaşında ve hala regl olmuyorum emzirdiğim içinmiş o yüzden hep strese giriyorum. Yine kurtlandım test yaptım hemen çıkmadı çizgi bir saat sonra falan bence kuruma çizgisi çünkü doğru düzgün eşimle yakınlaşamıyoruz bile bide korunuyor zaten eşim ama stresten hayal görüyorum sanki🤣
duyguerl 2cocukluanaa bilemedim ya sanki dikkatli bakınca çok silik varmış gibi. Ama 1 saat sonra bakmışsın ilk 5’dk önemli bir saat sonrası kurumadır
sengul34 2cocukluanaa kiz 1 saat sonra o cozgi cikar tabi vallaah korkma korktukca basa geliyor gorumcem sprialle korunyor korka korka dış gebelik yasadi salla hic bisey yik kiz :))
Alyehus 2cocukluanaa ben ikinci resimde gördüm sanki 😀 Allah gönlünüze göre versin inşallah başka bir şey diyemiyorum 😀
neslika 2cocukluanaa haklısın korkmakta ama bir saat sonra çıktı diyorsun o yüzden kuruma çizgisidir. hayırlısı Allah’tan 😊
dilox Ya bende emziriyorum , ama düzenli bir adetim vardı , 18 gün oldu ve adet olmadım 4 kere test yaptım 3. Testim çok silik çizgi çıktı , diğerleri tek çizgiydi belirsizlik yaşıyorum 😄☹️