ikiprensesannesi63 Kızlar kızım hiç durmuyor ne zaman uyansa kollarını açıyorum 10 dk her yeri inceliyor sonra yine başlıyor ağlamaya tek bakıyorum bi destekçim yok ama çok yoruldum psikolojik olarak bittik durumdayım ne yapmam lazım sizce
duyguerl Neden ağlıyor onu öğrenmek lazım, yerini sevmemiş olabilir, gaz olabilir, sıcak tutuyorsan sıcağı sevmemiş olabilir… birsürü sebep var aslında gözlemlemek lazım kızını.
ikiprensesannesi63 kdcirem sabah saat 9 da uyanırız 1 saat bakımı vs derken sonra uyur yarım saat yine uyanır ama hep ağlıyor bazen güzel uyanır güler ses çıkarır ama
kdcirem ikiprensesannesi63 günde 16 saat uyutmaya çalışın. Emerken hep gözlerine bakın güveni hissetsin.Ağlayarak uyanıyorsa uyanırken yanında olmaya çalışın. Benim bebeğim şuan sebepsiz ağlayarak uyanıyor bazen hemen sakinleşiyor bazen çok ağlıyor anlamsız. Evin işleri çoğu zaman kalıyor benim de hafta sonu eşim varken yapabiliyorum. Sürekli karşısında deli gibi dans filan ediyorum:)). İki ay omzumda uyuttum bu arada. Oturarak uyuyordum. Onlar için de zor dertlerini anlatamıyorlar bizim için de zor. Allah yardımcımız olsun.
Gzm__ ikiprensesannesi63 diğer yorumlardaki gibi önce bebeğin sorunu olmadığına emin olun sonrasında kolik bebekse maalesef yapacak bir şey yok bebeğe bağlı olarak değişkenlik gösterebilir yavaş yavaş geriler nasılki uykusu zamanla düzene gireceği zaman gelecekse bundada aynı şekilde. Benimki koliğe yakındı şöyleki uykuyu seven ebeveynler olarak perişan geçirdik ilk aylarda. Bizimde aynı şekilde destekçimiz yoktu. Kucaktan inmek istemezdi. 5-6 saatlik uykudan kalkınca sanki gün boyu ayakta çalışıp gelmişim gibi ayaklarım zonklardı. Saç kurutma makinesinin sesi bebeği biraz sakinleştiriyor die görmüştüm bi yerde onu deneyin isterseniz ama önce araştırın netten bakın. Bunun dışında araçla gezdirmeye çıkın imkanınız varsa. Ebeveyn olmak çocuk büyütmek bilhassa hassas kalpler için çok çok büyük sorumluluk, hiç kolay bir şey değil çok iyi anlıyorum sizi. Rabbim yardımcınız olsun inşaAllah
marinmom Bu ayda ki bebekler sebepsiz aglama uykuya direnme ve sürekli kucak isterler yani benimki öyle şuan