kızlar bi uyandım sağ gözüm öye bi acıyor ki açamadım yıkadım ettim açtm batıyor acıyor sulanıyor şuan hala bile öyle sürekli bir kırparken batma var bide bazen öyle batıyor ki dayanılcak gibi değil çizilmiş midir acaba saglık ocagına gittim bir damla verdi geçmezse göz doktoruna git dedi . Bide bulanık görüyorum ışığa bakamıyorum kısıyorum o gözümü sürekli.