minik_incim Bebeğim 2 aylık oldu, birinci ayında kontrole gittik ama bir daha gel falan demedi doktor. Aylık olarak gitmek gerekir mi kontrole, yoksa birkaç ayda bir mi gitmeliyim🤔
alpaslanmom_ minik_incim 9 ayına kadar her ay sonra 12.ay 15.ay 18.ay 2 yaş diye belirledi doktorumuz
minik_incim Gokturkmom hunilimomy alpaslanmom_ Ben de götüreyim o zaman her ay tamamdır, teşekkürler 😊
minik_incim dogakusumx Sağlık ocağında vurdurduk 2.ay aşılarını , rota aşısını da yaptırmak konusunda çok kararsızım. Sanırım yaptırmayacağım, onun dışında da aşı yok diye biliyorum ama 🙄
Gokturkmom minik_incim Rica ederim 😍🤍 Yaşından sonra sorun olmadıça gitmedim.Aşı zamanları yine genel kontrol oluyordu zaten boy ,kilo vs
patlakprezervatif minik_incim ilk 6 ay boyunca her ay götürdüm bebeğimi 6aydan sonra 9 ve 12 ayında gitti.
Ada28 minik_incim ilk 3 ay götürdüm baktım eve ile aynı şeyleri söylüyorlar 1 yaşa kadar götürmedim bende 🤭