Demetbulut bazen huysuz oluyo saat başı emziriyorum. Ama uyanıksa ve huysuzlanmazsa iki saatte falan emziriyorum. Uyuyo olursa uyandırmıyorum üç saati buluyo. Öyle belirli bi zamanı yok iki aylık olduğundan beri. Öncesinde uyuyorsa bile uyandırıyodum üç saati geçirmiyodum ama şimdi kendi karar veriyor. Acıkınca ağlıyor yada uyanıyo ben de emziriyorum. Dediğim gibi o da ortalama 2-3 saat oluyo