balborsugu merhaba umarım sorunu çözmüşsünüzdür benim oğlum da lazımlığa ya da tuvalete oturmak istemiyor, oturmam diyo ağlamaklı oluyor wc içine girince bile. Çişini altına yapınca rahatsız olup değiştir anne ıslandı diyor biliyor ama bu oturma işini asla yapamadık bugün 2. Gün
Ki lazımlığı bir hafta önce aldık ilk aldığımız zamanlar bezini çıkarıp oturuyordu 2 kez çiş yapmışlığı bile var ama iş ciddiye binince çocuğun lazımlığa klozete alerjisi oldu bir anda 🫠