birdemlikcay Bence bir şey olmaz benimki de sebamed baby losyon, nivea krem ve sudocrem yedi çok şükür bir şeyi yok
Afiyet olsun iç organlarına bakım yapmış. Sudocremde durduran neydi acaba? Birşey olmaz demeyin siz yine de, size olmamış olmasi başkasına olmayacağı anlamına gelmez. Bu yorumlar yıllarca kalıyor burada, başkası okuyup nasıl olsa birşey olmuyor diyebilir vebale girmeyin 🤦🏻♀️