Kızlar şimdi ben normalde İstanbul’da yaşıyordum evlendikten sonra eşimin memleketine taşındık ailem İstanbul’da bende İstanbul’a gitmek istiyorum hemde çok burayı sevmiyorum ve çok sıkılıyorum annemde orda çünkü her neyse bizim dğünde takılan bir miktar altınımız var ve benimde kendime yaptığım bir kaç takım var altın geçen eşim şey dedi nerden biliyorsun bir baktın istanbuldan dükkan açtım kendime dedi bende o öyle deyince eşime dedim ki altınların yarısını bozalım sana bir dükkan açalım diğer yarısıyla eminevime yazılıp ev alalım dedim oda mantıklı baktı bu duruma yalnız eşim benim ticaret yapıyor bana şey dedi altının bir miktariyla 100-150 diyelim altını bozu dolara ceviricem onunla ticaret yapıp parayı ikiye katlıccam dedi o zaman o para bizim taşınma paramız olacak dedi burdan ev taşımak için kalan parayla da istnabulda eminevime yazılıcaz peşşnatına vericez dedi sizce nasıl fikir düşünce mantıklı mı oluru var mı eşimde yaza kadar taşınırız dedi