kızlar bebeğim 4 günlükken sarılık oldu 15.5 değerle doktor fototerapi verdi sabahına 9 oldu taburcu olduk ama ilk 3 gününe göre aşır fazla uyuyor bugün beslemek icn o kadar zor uyandırdım ki çok baygın ilk 3 gün de tam tersi uyumayan çok sık ağlayan bi bebekti bu değişim normal mi o da dünyaya adapte olmaya mı çalışıyor yoksa fototerapi sonrası mı