Emzirmeyi sadece sabah ve akşam olmak üzere çok az her iki memeden emiyor ve bırakıyoruz ama bu bende sanırım dengesizlik yaptı ki bu reglimde başımda dönme hisse ve sersemlik ile birlikte tansiyonumda yükselme yaşadım şekerimde dalgalanma yaşadım zaten reaktif hipoglisemi var tansiyonum normalde 11 7 civarlardadır bu aralar 153 98 e kadar çıktı iki gün önce dğnde sersem sersem gezdim ve bugün de 13 85 gibi falan dün 11 6 civarlarındaydı 11 7 gibi benim gibi bı durumu yaşayan var mı ferritin alt değer 10 benim 15