Selamlar anneler, aranıza yeni katıldım. Tam 2 hafta önce doğum yaptım. Dün kontrole gittim dikişlerim alındı, ancak bugün dikişin bittiği yerde sağ tarafta bir şişlik hissettim. Küçük bir top gibi. Korkulacak bir durum mu acaba, haftaiçi tekrar gitsem mi, sizlerin başına böyle birşey geldi mi. Annem daha dün kontrol etti doktor, riskli bişey olsa görmez miydi, zaten yolunda gitmeyen bişey olsa ağrıdan duramazsın diyor ama benim içim içimi yiyor