Bende. Trendyolda ohyo nun almıstım cok memnun kaldım 6 aya kadar kullandık sonra cok hareketlendi bıraktık yoksa hala tasıyodu bebegim tombik olmasına rağmen hic Yıpranma vs olmadı aldıgımda en uygunu oydu 1500 e falan almıstım suan 2400 lerde olmuş