hepyerdeyizz bu tip durumlarda üslup önemli elbette ama üslubunca gözlemlerini söylüyorlarsa bence siz üzerine düşünün. sorun vardır diye söylemiyorum ama ben olsam öyle yapardım. biri kızımla ilgili bir şey söylese(ki ben dışardan yorumları önemsiyorum, bizim görmediklerimizi görebilirler) “aa acaba öyle mi” diye üzerinde dururum. sizin özelinizde söylemiyorum ama ben bu tarz çocuğuyla ilgili her söylemi(altını çiziyorum, üslubunca) yanlış anlayan annelerin tutumunu yanlış buluyorum.