pinaryildiz2 _ Merhaba bebeğim sekiz aylık ve 23 Mart tarihinde adet oldum ve bugün 10 Nisan , hafif hafif kahverengi lekelenmeler mevcut yaşayan olduğunu okudum internetten araştırdıkça psikolojim bozuluyor birleri iyi Birşey diyebilir mi ?_
mommommmm pinaryildiz2 bu ay bende de öyle oldu ama hamile falan değilim reglim bitti kahverengi leke geldi 3-4 gün
hemshireanne pinaryildiz2 ovulyasyon döneminde de lekenle olabiliyor ama uzun sürmüyor sadece bir gün
pinaryildiz2 mommommmm internete bakıyorum yerleşme kanaması vesaire okudukça psikolojim bozuluyor bu bünye buna dayanmaz arkadaşlar
pinaryildiz2 mommommmm ama bu yerleşme kanaması bile değildir bence 9 unda gece geldi az şimdi normal adet gibi geliyor.