Kızım haziranda 4 yaşına girecek. Ocak ayında biraz hastaydı wbc değeri 19.9 du. Bir kaç gün önce yine baktırdık suan iyi gibi aslında sadece hafif burundan konusması var sonuclar boyle cıktı. Anormal bir durum var mı sizce . Kreşede gidiyor .ve aşırı derece zorla kan verdi o ağladı ben ağladım. En son birkaç kısı tuttu kolundan bacagından cocugumun kastı kendini buda etkılıuormuş kan değerleini sanırım. Sırf doktor tekrar tahlil istedi diye cocugumdan mecbur zorla kan aldırdık. wbc değeri 16 diye doktor hematoloji görünmekte fayda var dedi şaşırdım
